Levering og retur
Levering
- Vi behandler ordrer inden for 24 timer fra datoen for bestilling, undtagen på helligdage og i weekender. Det tager 1-4 arbejdsdage fra den dato, hvor ordren er afgivet, til pakken er modtaget.
- Forsendelsesprisen er 49 dkk, og inkluderer ikke told, hvis landet kræver det. Disse ordrer skal betales online eller ved bankoverførsel, og der er ikke mulighed for kontant betaling ved levering.
- Forsendelsesprisen gælder ud over prisen på produkterne og er afhængig af leveringsområdet. Vi kan afvise ordrer, hvis forsendelsesprisen er højere end leveringsområdet. Hvis ordren afvises, overfører vi ordrebeløbet tilbage inden for 48 timer.
- Ordrer leveres via PostNord, afhængigt af dit land, fra Femiekos’ lager i Danmark. Hvis der er en leveringsforsinkelse, bedes du kontakte os på hello@femieko.dk.
- Når ordren er afsendt, bør du få en bekræftelsesmail fra SmartSend med et følgenummer.
- Fakturaen findes på kundekontoen på websitet, men den sendes også pr. e-mail via Billy.dk fra Femieko ApS.
Returnering og refundering
- En kunde kan lovligt returnere produktet inden for 14 dage efter købet og få pengene tilbage.
- Kunden skal informere os om ønsket om at returnere den købte vare ved at sende en e-mail til hello@femieko.dk. Inkluder dit navn, adresse, e-mail, ordrenummer, hvilken vare du ønsker at returnere og årsagen til returneringen.
- Den returnerede vare skal være ny og ubrugt, som den er modtaget. Hygiejneklistermærker (fra udvalgte modeller) skal være påsat som oprindeligt. Varen skal være i den originale emballage og stadig have alle etiketter.
- Retur-/ombytningsgebyret er 49 dkk, inklusive gebyr for størrelsesforskel (tjek venligst størrelsesguiden korrekt, inden du afgiver din bestilling).
- Vi sender via e-mail til kunden en returlabel, og omkostningerne til den, 49 dkk, trækkes fra refusionen.
- Hvis transporten var gratis på leveringstidspunktet, vil transportomkostningerne på 49 dkk blive fratrukket fra tilbagebetalingsbeløbet, når produktet returneres.
- Vi kan afvise returneringen, hvis emballagen er beskadiget, eller hvis produktet viser tegn på, at det har være brugt.
- Kunderne vil modtage en tilbagebetaling inden for 14 arbejdsdage efter modtagelse af den returnerede vare.
- Ændring af størrelse eller stil håndteres inden for tilbagebetalingsadministrationen. Kunden skal returnere varen og afgive en ny ordre på hjemmesiden, medmindre parterne aftaler andet (byttepakke). Produkter som sådan skal overholde de samme betingelser som nævnt ovenfor.
Undtagelser og varer, der ikke kan returneres
* Produkter, der er markeret som sidste vare, eller som er købt med særlige rabatter, der er markeret som sådan, kan ikke returneres eller refunderes.
** Værdikuponer kan ikke returneres eller refunderes.
*** Brugte produkter kan ikke returneres med ret til tilbagebetaling. De kan kun være en del af tilfredshedsgarantien.
Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende din specifikke vare ved at sende en e-mail til hello@femieko.dk.
Politik for tilfredshedsgaranti
Måske har du prøvet en menstruationskop for første gang og kunne stadig ikke blive komfortabel, selv om der er gået en periode på 3 menstruationer (normalt efter din 3. menstruation bør du være komfortabel med indsættelsesudfordringerne i en kop), eller måske er du ikke komfortabel med din menstruationstrusse størrelse. Uanset årsagen ønsker vi, at du skal have den bedste oplevelse på din menustration. Vi ved også, hvor vigtige penge er, så vi vil ikke have, at du skal føle, at du har købt engangsartikler 🙂
Derfor giver vi dig mulighed for at bytte det produkt, du føler ikke passer til dig, til et produkt, der passer perfekt til dig … og der er mange produkter, der er kompatible med dine behov, det lover vi!
- En kunde har ret til at bytte et køb inden for 90 dage fra bestillingsdatoen.
- Kunden skal informere os om sit ønske om at returnere den købte vare ved at sende en e-mail til hello@femieko.dk. Medtag dit navn, adresse, e-mail, ordrenummer, hvilken vare du ønsker at returnere og grunden til returneringen.
- Hvis du bestiller mere end ét produkt, kan kun ét produkt returneres og ombyttes.
- Kun førstegangskunder kan nyde godt af denne ombytningsgaranti.
- Varen skal returneres inden for 90 dage efter modtagelsen.
- Udgifterne til returforsendelse og levering af det nye produkt er kundens ansvar, men vi sørger for at sende dig forsendelsesetiketterne via e-mail.
- Kunden kan bytte til et andet produkt, der har samme værdi som den, der oprindeligt blev betalt for det returnerede produkt, eller betale prisforskellen mellem det returnerede produkt og den nye vare via et betalingslink, som vi sender via e-mail og som behandles sikkert af Stripe betalinger.
- Det produkt, der skal ombyttes, returneres af kunden, og vi er ansvarlige for dets hygiejniske genbrug, hvis vi ikke aftaler andet via e-mail.
Undtagelser fra ombytnings-/tilfredshedsgarantien
* Alle produkter, der er markeret som “sidste varer”, “limited edition” eller produkter, der tilbydes under kuponer eller gratis gaver (giveaway), og blev købt med særlige rabatter, der er markeret som sådan, kan ikke returneres under tilfredshedsgarantien.
** Kun menstruationskopper, menstruationsskiver, menstruationstrusser og genanvenlige bind kan ombyttes i henhold til tilfredshedsgarantien. Alle andre produkter, f.eks. tilbehør, er ikke omfattet af tilfredshedsgarantien.
*** Der tilbydes ingen tilbagebetaling under denne garanti. For at være berettiget til en “pengene tilbage”-refusion skal produktet være ubrugt, i den originale æske og returneres inden for 14 dage efter købet.
Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din vare ved at sende en e-mail til hello@femieko.dk.